Home Pole Oferta Scenariusze Kontakt
 

 

 

 


Konstrukcja pola i znajdujące się na nim obiekty umożliwiają również przeprowadzenie rozlicznych scenariuszy, wśród nich m.in.: zdobycie flagi, VIP, konwój, obrona obozu, czy polowanie. Dzięki temu układ przeszkód za każdym razem może być inaczej wykorzystany, w zależności od realizowanego celu.

Deathmatch
Zasady są proste – na początku są dwie drużyny, może zostać tylko jedna. Rozgrywka toczy się do chwili wyeliminowania wszystkich członków drugiego obozu.

Zdobycie flagi
To drugi bardzo popularny scenariusz. W pobliżu obozu przeciwnika zamieszczone są flagi, które należy przechwycić i przetransportować do swojej bazy. Wygrywa drużyna, która uczyni to pierwsza.

VIP
VIP-em może zostać tylko jedna osoba podczas rozgrywki. Osłaniana przez członków własnego zespołu musi dotrzeć do ustalonego miejsca. Zadaniem drużyny przeciwnej jest wyeliminowanie VIP-a przed dotarciem do celu. Drużyna, która pierwsza zrealizuje swój cel – wygrywa.

Konwój
W konwoju układ sił ulega zmianie. Konwojenci są liczniejsi lecz muszą przetransportować ładunek z punktu A do B. Zadanie utrudniają im atakujący, co prawda mniej liczni jednak bardziej mobilni, i wygrywający scenariusz w 2 wariantach: gdy uda im się wyeliminować konwojujących lub jeśli zdołają dotknąć konwojowany ładunek.

Polowanie
Dobra wiadomość dla gracza – niemal nieograniczona amunicja i obietnica – dotrzyj do wskazanego punktu a wygrasz. Aha – Twoi przeciwnicy mają zaledwie 10 pocisków każdy. Zła wiadomość – jesteś sam, a polowanie jest na Ciebie!

Obrona obozu
Dwie grupy – obrońcy i atakujący. Obrońcy, mniej liczni, schowani za barykadami obozu, muszą obronić go za wszelką cenę. Atakujący, w większości lecz z cięższym zadaniem zdobycia fortyfikacji. Gra toczy się do momentu wyeliminowania bądź poddania przeciwnika.

 

  Home Pole Oferta Scenariusze Kontakt